Samsung Galaxy S3 Wi-Fi Sorunu Çözümü

Yazar: sanalzade Tarih: 23 Aralık 2012

Samsung Galaxy S3 wifi sorunu yaşayan arkadaşlara çözüm olabilecek bir yöntemi dile getirmek istedik. Galaxy S3 wifi bağlanmıyor, Galaxy wifi ayarları, Samsung Galaxy S3 ile kablosuz internete bağlanamıyorum diyenlerin göz atmasında fayda var.

Samsung Galaxy S3 Wi-Fi Sorunu

Normalde bu tip Wi-Fi bağlantı sorunlarında, modem ayar kısmına giriş yapıp (adres satırına 192.168.2.1 yazarak) kablosuz güvenlik ağ ayarlarından wpa/wpa2 ye gelip şifreleme tipini wpa2 seçtiğimizde sorun çözülebiliyor. Bu yöntemi deneyebilirsiniz eğer sorun modemden kaynaklı ise, değilse malesef Samsung Galaxy S3 Wi-Fi sorunu devam edebilir.

Samsung Galaxy S3 Wi-Fi İnternet Bağlantı Sorunu ve Çözüm Yolları

Biraz araştırdık, örneğin Samsung Galaxy S’de Wi-Fi sorununun android 2.3.3 versiyonlarında üretici hatasından dolayı kaynaklandığı söylenmekte. Android işletim sistemi güncellenerek bu durum ortadan kalktığı ancak cihazında garanti dışı kalabileceği de belirtilenler arasında.

Samsung Galaxy S3 Wi-Fi Sorununu çözmek için diğer bir yöntem ise *#0011# yi tuşlayıp servis moduna geçmek. Ardından sol alt menü düğmesine basıp WiFi’yi seçiyorsunuz. WiFi Güç Tasarrufu Modunu ON konumundan OFF a çeviriyorsunuz. Bu yöntem için aşağıdaki videoyu izleyebilirsiniz.

Samsung Galaxy S3 Wi-Fi Bağlantı Sorunu Çözümü – Video

Şimdilik Samsung Galaxy S3 Wi-Fi Sorunu Çözümü yolları bunlar, umarım işinize yarar. Bu konu hakkında daha farklı yöntemleri bilen arkadaşların yorum alanından paylaşmaları da rica olunur. Bir çok kişiyi deliye çeviren bu sorunun mutlak bir çözümü vardır öyle değil mi?

Hoşçakalın.

(Serhat SELİMOĞLU)

Değerlendirme:
Samsung Galaxy S3 Wi-Fi Sorunu Çözümü
3 votes, 5.00 avg. rating (95% score)
Etiketler
Yorumlar

57 Yorum Yapılmış!

faruk pinar

Şub 22, 2013

slm benim s3 de wifi acıyorum bağlanmıyo sonra wifi kapıyorum telefon reset atıyo sizin bahsettiğiniz sorun bumu eger bu deilse bunun bir çözümü varmı

Cevapla

izzet ali kara

Mar 05, 2013

Aynen Faruk Arkadaş bendeki pröblem o Wifi yi acııp kapayınca restart atıor.Nedir bu yahu apple ürünü olsa samsung basardı yaygarayı bir aydır hala güncelleme yok…

Cevapla

sude taylan

Mar 28, 2013

benim Samsung Galaxy S3 wifi normal oluyordu cepten MSN felan girdigimde sürekli baglanti kopuyor MSN kapaniyor bu sorun sadece cepte kaynaklaniyor pc de öle sorun olmuyor modem den olsa pc den de baglanti giderdi neden oluyor acaba

Cevapla

Ahmet Demirci

Nis 12, 2013

Arkadaşlar öncelikle merhaba, bende bir zamanlar bu sorunu yaşadım, telefonu biraz kurcaladıktan sonra çözümü tamamen buldum, umarım işinize yarar, şimdi sırası ile aşağıdaki yolu izleyin;

Wifi ayarlarından kendi bağlantınızın üzerine basılı tutun, karşınıza “Ağı Unut” ve “Ağ Yapısını Değiştirin” seçenekleri çıkacaktır, biz “Ağ Yapsını Değiştirin” seçeneğini seçiyoruz, daha sonra “Gelişmiş seçenekleri göster” kutucuğunu işaretleyip sayfanın alt kısmında ki DNS 1 ve DNS 2 adresilerine 8.8.8.8 ve 8.8.4.4 adreslerini girip kaydedip bağlanıyoruz, bende işe yaradı sizlerde de işe yarayacağını düşünüyorum.

Cevapla

    emir han

    Nis 22, 2013

    kaydet seçeneği çıkmıyor !

    Cevapla

GÜLTEN KARABAY

Nis 13, 2013

Sonunda wi fi sorunum ortadan kalktı çok teşekkürler.. Bu işlemi yapmadan evvel telefonum wifi ye bağlanmıyor hemde kapanıp açılıyordu..Şimdi böyle bir sorunum kalmadı. :)

Cevapla

Ahmet Demirci

Nis 14, 2013

Rica Ederim Gülten Hanım, yardımcı olabildiysem ne mutlu bana.

Cevapla

AHMET CAN

Nis 24, 2013

şu an evimdeki wifiye bağlanabiliyorum yazınız çok işe yaradı fakat bendeki cihaz s3 mini sanırım onda menü biraz değişik ama kurcalayarak çözdüm inşALLAH.. unut dedikten sonra gelişmiş seçenekleri göster. dnsler tamam ama ip ayarları yazan kısımda dhcp seçeneğini statik olarak değiştirip ip adresi ve altındaki kutucukta çıkan rakamları bir yere kaydedip aynısını yazdıktan sonra bağlan butonu aktif hale geliyor.ondan sonra wiles şifresini girip bağlantı yapılmalı.. o şekilde sorun ortadan kalkıyor teşekkürler…

Cevapla

Çağlar Doğan

Nis 25, 2013

evimdeki modeme baglanmaya çalışıyorum şifreyi giriyorum kimlik denetimi yapılıyor deyip 5 saniye sonra altında devre dışı yazıyor bilgisi olan varsa paylaşabilir mi lütfen…

Cevapla

Hilal Göktaş

Nis 30, 2013

bende de s3 mini var ve wi fi ye bağlanamıyorum.full çekiyo, şifreyi giriyorum ama bağlanmıyo.nasıl çözecem bilmiyorum

Cevapla

funda kolay

May 02, 2013

çağlar arkadaş benim tlf da aynı,sözde vodafone ayar yaptırdım ama halen giremiyorum evdeki modeme,napıcam bende anlamadım bilen varsa yardımcı olun,

Cevapla

adem seveb

May 09, 2013

Ahmet demirci kardeşim teşekkür ederim düzeldi cok saol….:D

Cevapla

    Ahmet Demirci

    May 14, 2013

    Rica ederim, Adem bey, sorun çözüldüyse ne mutlu bana, maalesef s3 mini gibi telefonlarda bu tip sorunlar olabiliyor.
    Çözememiş arkadaşlar için tekrar yazıyorum yazdıklarımı sırası ile denerseniz sorunu çözeceğinize inanıyorum, her ağa bağlanabilirsiniz.
    Wifi ayarlarından kendi bağlantınızın üzerine basılı tutun, karşınıza “Ağı Unut” ve “Ağ Yapısını Değiştirin” seçenekleri çıkacaktır, biz “Ağ Yapsını Değiştirin” seçeneğini seçiyoruz, daha sonra “Gelişmiş seçenekleri göster” kutucuğunu işaretleyip sayfanın alt kısmında ki DNS 1 ve DNS 2 adresilerine 8.8.8.8 ve 8.8.4.4 adreslerini girip kaydedip bağlanıyoruz, bende işe yaradı sizlerde de işe yarayacağını düşünüyorum.

    Cevapla

anıl

May 16, 2013

dns numaralarını giriyorum ama kaydet cıkmıyor

Cevapla

Ahmet Demirci

May 17, 2013

“Gelişmiş Seçenekleri Göster” kutucuğuna tıkladıktan sonra “IP Ayarları” sekmesinde ki, “DHCP” olan kısmı “Statik” olarak değiştirip DNS adreslerini girerek deneyin.Normalde yazdığım diğer yolu izlediğinizde de “Kaydet ve İptal” seçeneğinin çıkması gerekiyor, umarım bu sorunuzu çözer.

Cevapla

sensi-424@hotmail.com

May 17, 2013

benim wifi hic acilmiyor sif re kırıcı program yukleyince bu sorun ortaya çıktı wifi yi açıyorum geri ama acilmiyor fantika ayarlarını geri yükledim olmadı *#0011# den de acip kapatıyorum gene ise yaramiyo ne yapmam lazım bi çözümü yok mu bunun lutfen bilen varsa yardimci olabilirmi :( (

Cevapla

    ysf dl

    Mar 08, 2014

    videoyu zor anladıysam da; anlatılan çözümle benim sorunum halloldu.
    enable-disable, connect-disconnect’lere de dikkat etmek lazım.
    enable ve connect olmalı. kolay gelsin.

    Cevapla

mehmet şencan

May 19, 2013

ben aşagıdakini yapınca sorun pıt diye cozuldu sagolun deneyin ”Normalde bu tip Wi-Fi bağlantı sorunlarında, modem ayar kısmına giriş yapıp (adres satırına 192.168.2.1 yazarak) kablosuz güvenlik ağ ayarlarından wpa/wpa2 ye gelip şifreleme tipini wpa2 seçtiğimizde sorun çözülebiliyor.”

Cevapla

ugur ozturk

May 21, 2013

dediğiniz seylerı yapıyorum fakat 8.8.8.8 8.8.4.4 yazdıgımda kaydet secenegı aktıf olmuyor.yardımcı olursanız sevınırım…

Cevapla

Muharrem Sarıkaya

May 23, 2013

ya benim öyle bi sorunum var ki kafayı yicem ya. wifi ye bağlanıyorum onda sıkıntım yok ama öyle bir yavaş ki telefonu parcalıcam google a girmiyor 5dk sonra falan giriyor. ama annemin telefonundan saniyesinde giriyor wifiyi statik falan yaptım dns ayarlarını değiştirdim wifiyi unutturdum aç kapa yaptım gene olmuyor. wifi özelliklerinden bakıyorum bende 2mb bazen 48mb yazıyor anneminkinde 54 yazıyor kafayı yedim delirdim resmen

Cevapla

Onur ARZIK

Haz 05, 2013

Kaydet çikmıyor diyen arrkadaşlar IP nisi 192.168.2.1 yaparsanız kaydet cıkıyor .AYRICA SORUNUN CÖZÜMÜ İÇİN ARK .TEŞEKKÜREDERİM

Cevapla

oğuzhan özarslan

Haz 24, 2013

arkadaşlar benim telefonumda samsung galaksi s3 ama benim telefonumda hiç wi-fi ayarı yazmıo ağ ayarı faln yazıyo kafayı yicem yhaaa lütfen yardım edermısiniz yoksa kafayı yicem

Cevapla

melis

Tem 04, 2013

ya benim telim galaxy s3. bu dediklerinizin hepsini denedim ama gene aynı sorun devam ediyor. tam bağlanırken devredışı oluyor. Lütfen bana yardımcı olur musunuz ?

Cevapla

Buse

Tem 22, 2013

Galaxy s3 kullanıyorum taşınabilir wifi alanını açtığımda yapılandırma gelmiyo ve diğer cihazlara karşı telefonumu wifi olarak kullanamıyorum yapılandırma gelmeme sebebi ne olabilir ya da nasıl gelebilir ?

Cevapla

Mert Türk

Tem 24, 2013

Ben Galaxy s3 mini kullanıyorum . wifiye bağlanıyor ancak sadece google a giriyordu. Ayarlardan bağlandığı ağın IP sini yukarıda yazıldığı gibi kendim girdim dns leri yeniden yazdım ve sorunum çözüldü.

Cevapla

bydemir

Ağu 10, 2013

Dediklerinizin hepsini yaptim ama yine olmadi lutfen yardim edin

Cevapla

halil öner

Ağu 22, 2013

bu sorun herhalde modeminizin ayarlarından kaynaklanıyor olmalı kurulumunuzdaki kablosuz güvenlik tipi wpa/wpa2 yapın sonra kablosuz ağ güvenlik ayarlarına bölümüne gelin şifreleme tipini wpa2 yapın kaydet deyin ben böyle hallettim bütün tel şimdi rahatlıkla internete bağlanıyor.ha modemim airtes rt 212

Cevapla

Ozgur Ozgur

Eyl 17, 2013

Çok tesekkur ederim wpa2 yaptım sorun duzeldi. Allah razı olsun

Cevapla

beyza özdemir

Eyl 28, 2013

merhabaa ,galaxy s3 kullanıcısıyımm telefonumdan kablosuz aga baglanamıyorum şifreyi dogru girdigim halde yanlış şifre diyor yardımcı olursanızz çok çokk sevinirimmm.

Cevapla

ferhat yıldırım

Kas 01, 2013

ALLAH razı olsun Bu Ayarı Yapmadan Önce Wifiye Bağlanıyor Yalnız İnternete Erişim Sağlayamıyordum, Ayarı Yaptıktan Yaklaşık Bir Dakika Sonra İnternet Bildirimlerim Gelmeye Başladı. Teşekkürler …

Cevapla

mehmet

Kas 03, 2013

galaxy s3 mini kullanıyorum wifi açılıyor ama yakındakı agları bulmuyor yenı ağları göstermıyor yardımcı olursunuz sevinirim

Cevapla

    yusuf dağcı

    Haz 02, 2014

    Yakınında bulunduğum hiçbir ağı görmüyor. S3mini
    Ip adresi, mevcut değil, olarak gösteriyor.ne yapmam gerekir.Lutfen yardım edin.

    Cevapla

Neslihan Meral

Kas 09, 2013

arkadaşlar wifi ile bağlantı kuruldu diyor.ama nete bağlanmıyor.her dediğiniz yolu denedim. dns1 8.8.8.8 ve dns2 8.8.4.4 yazdım ipimi 192.168.2.1 yaptım kaydettim yine nete girmiyor. şu kablosuz ag güvenlik şifreleme wap2 yi bir türlü yapamıyorum.nerden hangi yoldan gidiliyor.belki bunu yaparsam düzelir.

Cevapla

yorum

Kas 14, 2013

Note 3 aldım. wifi ile pirelli fiber modem kullanıyorum. yazılanların hiçbiri ile bağlanamıyordum. WPA, WPA2 veya WEP ile çözemedim. Ancak Modemin 192,168.1.1 den “LAN Wireless 802.11g Access Point” bölümüne girmeyi başarıp Güvenlik sekmesinden “Sadece Kimlik Doğrulama” ‘yı seçip telefondan modem bağlantı şifremi yazıp bağlanabiliyorum. Güvenlik sorunundan korkuyorsanız evden çıkarken en azından wifi bağlantısını modemden kapatabilirsiniz. Umarım Samsung bu sorunu en kısa sürede çözer zira iphone’dan Samsung’a geçtiğim için şuan pişmanım.

Cevapla

    B

    Kas 16, 2013

    Note 3 sorunuma güncelleme yapayım. Wi-fi modemimin şifresini değiştirdim ve sorun düzeldi. Tabi modem ile bağlantı yaptığınız bütün cihazlara yeni şifreniz ile bağlanacaksınız.
    Modem şifrelememi “WPA ve WPA2″ olarak da şifreletip güvenle kullanıyorum.

    Cevapla

ahmet

Kas 16, 2013

Arkadaşlar ben ıphone 4s kullaniyorum fakat wifi çalışıyor ama taşınabilirlik çalışmıyor taşınabilirliği açmaya çalışınca hiçbir tepki vermiyor lütfen yardım….

Cevapla

Soner

Kas 23, 2013

Teşekkürler sorun çözüldü..

Cevapla

Kural Ayaz

Kas 30, 2013

Sorun dns değiştirerek çözüldü. Teşekkürler

Cevapla

behcet oz

Ara 01, 2013

arkadaşlar samsung s4 aldım wifi den giriş yapıyorum bağlanıyor sorun yok ancak telefonu açıp kapadığımda şifreyi unutuyor her seferinde şifre girmek zorunda kalıyorum şifreyi hafızasına almıyor mu
bilgisi olan varsa yardımcı olabilir mi

Cevapla

ahmet batur

Ara 13, 2013

arkadaşlar wifi ile bağlantı kuruldu diyor.ama nete bağlanmıyor.her dediğiniz yolu denedim. dns1 8.8.8.8 ve dns2 8.8.4.4 yazdım ipimi 192.168.2.1 yaptım kaydettim yine nete girmiyor. şu kablosuz ag güvenlik şifreleme wap2 yi bir türlü yapamıyorum.nerden hangi yoldan gidiliyor.belki bunu yaparsam düzelir.

Cevapla

Ali ali

Ara 15, 2013

Bende Wi-Fi den ayarlara girince IP adresi mevcut değil diyo ne demek oluyo bu?

Cevapla

betül -eytun

Ara 15, 2013

arkadaşlar bende yeni aldım s3 mini var daha bugun aldım wifiye girdiğimde kimlik dogrultusu cıkıyo her yolu denedim üstte yazılanları ama olmadı cozum söylermisiniz?

Cevapla

    gülşah

    Oca 25, 2014

    pardon sorununzu cozebıldınız mı acaba benım telefonumda da aynı sorun var yenı aldım oysakı

    Cevapla

soner

Ara 29, 2013

merhaba arkadaşlar bende samsung s4 mini aldım evimde interneti komşumla kullanıyorum modem onda ben de router aldım bilgisayarda her yerde çekiyor kullanıyorum ama cep telefonumla bağlantı kuruldu diyor hiç bir sayfayı açmıyor yardımcı olacak varmı

Cevapla

Tuğçe Yılmaz

Oca 04, 2014

Arkadaşlar benim sorunumda kimlik denetimi hatası ama daha farklı. Ben telefonumu modeme yaklaştırmadıkça bağlanmıyor internete. Modemden uzakta olunca kimlik denetimi hatası veriyor. Düşmesinden kaynaklanabilir mi? Modemde sorun yok gittiğim hiç biryerde bağlanmıyor. Yardım edin lütfen. Sürekli modemin dibinde olmak zorundayım.

Cevapla

Simge

Oca 20, 2014

S3 teki bağlandığım bir wifi vardı.Aralıkta değil yazısını görünce yanlışlıkla Unut ‘ a bastım şimdi bulamıyorum.Nasıl geri gelcek ne olur yardım ediin :(

Cevapla

merve

Oca 22, 2014

Modem modelimiz; TP_LINK TD864W. Kurulumunu kendimiz yaptık. Evdeki laptoptan bağlantımız sorunsuz. Ama tablet ve cep telefonundan bağlantı kuramıyoruz.
Şifreyi girdikten sonra kimlik denetimi güncelleniyor… Devre dışı… diyor. Ve bağlanamıyoruz. Telefon ve tabletten başka ağlara bağlanabiliyoruz. Sadece kendi kablosuz internetimize bağlanamıyoruz. Sorun ve çözümü nedir?

Cevapla

Ahmet Demirci

Oca 24, 2014

Simge hanım, yapabileceğiniz tek şey “Ağı Unut” dediğiniz bağlantının şifresini tekrar edinmek, sildiğiniz bir bağlantı ağını şifreyi tekrar girmeden geri getiremezsiniz.

Merve hanım, “Veri Ağı Modu” nu etkisiz hale getirerek denemeye çalışın, veya şifreyi değiştirerek deneyin, eğer sorun devam ederse servisinizle irtibata geçin.

Tuğçe hanım, s3 tipi akıllı cihazlar genelde böyle sorunlar çıkarsada wireless ağlarına daima belli bir mesafeden bağlanır, modemin dibine girmenize gerek yok, bu cihazlar çok hassas olduğu için ufak bir darbede fonksyonlarını kaybedebilir, eğer cihazı yere düşürdüyseniz çok büyük ihtimalle sıkıntı burdan kaynaklanıyordur.

Kimlik Doğrulaması sıkıntısı çeken arkadaşlar konunun en başında paylaştığım ip/wap ve dns ayarlarını denesinler.

Cevapla

gülşah çevik

Oca 25, 2014

merhaba telefonum galaxy grand duos yenı aldım anca evımdekı kablosuz ağa baglanamıorum baglan dıyorum ancak sureklı taranıyor baglanıyor dıyo ama baglanmıyor ne yapmam gerekıyor bır telefoncuya mı gostermelıyım acaba? tesekkurler

Cevapla

gülşah çevik

Oca 25, 2014

bu arada yazılan herşeyi yaptım ancak olmadı yardımcı olun lütfen

Cevapla

oguzhan gürbüz

Oca 27, 2014

arkadaşlar wifi ağına bağlanıyorum bağlandıktan sonra telefonda başaka bir işlem sırasında samsung logosu geliyor ve akran kararıyor tekrar ekranı açtığımda telefon kasma yapıyor en ufak bir işlem yapmadan tekrar samsung logosu geliyor ve ekran kararıyor hızlı davranıp wifi kapatıttığımda telefon normal çalışıyor yardımcı olursanız sevinirim

Cevapla

HACER OKATAN

Şub 05, 2014

slmmm bende az kaldı delircem s3 mini aldım gecen hafta ilk 2 gün wifi hemen baglanıyodum ama daha sonra kimlik dentımınde hata olustu diyo herseyı denedım ama gene olmadı hatta dun telefona format attırdım duzelır dıye gene aynı evdekı ınternetı komsumuzla ortak kullanıyoruz evdekı pc ve tablt gayet guzel cekıo ama hatta kardesımın tel gırdık onunkımnde sorun yok ne yapmam gerekıo hastanedekı arkadaslarıma gosterdım kımse sorun bulamadı ACİL YARDIM MM

Cevapla

Kerem Argıç

Mar 04, 2014

selam telefonum s3 kendi evimdeki wifiye bağlandığım zaman şifre olmadığı halde şifre yanlış ve kimlik doğrulama hatası diyor ne yapabilirim ACİLL YARDIM LÜTFEN

Cevapla

Merve Tosun

Mar 06, 2014

Arkadaşlar ben taşınabilir kablosuz ağı açıyorum. Diğer cihazlardan internetimin şifresini giriyorum fakat diğer cihazlar internetime bağlanamıyor. Sorun nedir?

Cevapla

ibrahim kara

Mar 29, 2014

selam,s3′den ipad’a bağlanamıyorum.yardımcı olabilirseniz sevinirim.

Cevapla

Mehmet Kızılaslan

May 29, 2014

Arkadaşlar Evdeki Modem Sürekli Açık Kaldığı Için Yapıyor Tek Sorun Bu 24 saat veri aktaramıyor Size önerim telefon ayarlarından vifi kapatın Modem kapatıp açın veya fişini çekin takın tekrar bağlanmaya çalışın bağlanır tek tavsiyem kimlik denetimi oldumu Modem kapatıp açmanız benim hep başıma geliyor Modem kapatıp açın sorun düzelir geceleri Modem kapatın =)))

Cevapla

Burak Koral

Haz 14, 2014

arkadaşlar dediklerinizi yaptım hiçbiri olmadı ancak modemi açıp kapadım düzeldi yaparsanız olacaktır .

Cevapla

Yorum yapmak ister misin?


− 3 = üç


Benzer Yazılar